bio

Publicerat den: 2011-06-09, klockan: 13:12:06.
Hejhej!
Dagen innan skolavslutningen, imorgon slutar vi:D det känns underbart att höra och säga. Sen är det bara ett år kvar till studenten vilket också känns galet bra. Man blir ju inte lite avundsjuk nu när det är så många som man känner som går ut, men som sagt bara ett år kvar vilket kommer gå ruskigt fort tror jag:)

Idag hade vi klassdag, eller rättare sagt teknik-dag. Alla teknikklasserna träffades i folkets hus och fick en genomgång av tekniken "bakom" bioduken och efter det fick vi se på Pirates of the Caribbean i 3D. Hade ju tyvärr redan sett den men ska inte klaga för det var betydligt bättre än att vara ute i regnet som vissa andra klasser. På vägen hem tog jag ett snabbis i solariet. Ska vara barbent och ha klänning hela dagen imorgon så fick försöka bättra på brännan lite iaf innan det! Påtal om klänningen ska jag sätta igång att sy lite. Måste så ihop urringningen lite för kan inte gå så som den är nu till skolan haha.

Nu ska jag inte babbla mer:D vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0