gårkvällen

Publicerat den: 2011-06-11, klockan: 21:00:09.
Efter jag varit på studentmottagning till min kusin igår så hoppade jag på bussen med destination smögen! Åkte hem till en kompis först och sen drog jag vidare till en annan kompis sjöbod. Blev en riktigt grym kväll verkligen med världens bästa kompisar. Så vi hängde i sjöboden i några timmar innan vi gick till bryggan där man träffade massa kompisar. Var hemma runt fyra och då var det direkt i säng och sen har jag legat där hela dagen typ. När jag vaknade så upptäckte man ju vad man gjort under kvällens gång, vänsterbenet är helt uppskrapat och blåmärken på hela ryggen. Hur lyckas man..
Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll.. Orkar verkligen inte utgång även fast det hade varit grymt kul:) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0