tillbaka

Publicerat den: 2011-06-06, klockan: 20:15:04.
Längesen jag bloggade på den här adressen nu! många som klagade på det bloggnamnet jag hade på min tidigare blogg så jag får väl gå tillbaka till det här igen då.

Den senaste månaden så har det inte blivit så mycket bloggande. Har varit sjuk och trött helt enkelt. Men nu när sommaren är påväg så får man mycket mer energi, speciellt efter de senaste dagarna då det har varit kanon väder! Solat i mängders, bara tagit det lugnt och jobbat. Plus att det bara är 4 dagar kvar i skolan och sen är det sommarlov. Hoppas på en kanon skolavslutning och veckan efter drar jag till danmark med familjen. Så mycket att se fram emot nu det närmsta.

Idag har det varit kalas för ett utav mina syskonbarn. Blev grillat och sen tårta! Han blev iaf glad för sina presenter och efter allt så hade dom vattenkrig med sina nya vattenpistoler och efter en stund var jag med också.

Men nu ska jag försöka ta en promenad eller göra nått vettigt, pusss!
världens gooaste ungar

Kommentarer
Postat av: jossan

Tack snälla du, vad glad jag blir, värmer verkligen!:) puss på dig going!

2011-06-06 @ 23:28:00
URL: http://josefinestrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0