1 Juli 2012

Publicerat den: 2012-07-01, klockan: 21:44:04.
Det här var längesen, för att vara exakt nästan drygt ett år sedan...

Och så mycket som hänt i mitt liv. Min gymnasietid är över vilket betyder att jag då har tagit studenten. Känns såååå bra verkligen! Men nu är man vuxen och ska klara sig helt själv. Jobbar hela sommaren och så får vi se vad som händer till hösten. Förhoppningsvis så kommer jag bli storstadsbo med min pojkvän men det vet vi inte förräns då.
Försöker bara njuta av livet till fullo nu sista sommaren innan den riktiga verkligheten börjar. Umgås med familj, vänner och självklart pojkvännen. Nu väntar jag bara på den perfekta sommarvädret som aldrig verkar komma... Behöver sol, värme och lata dagar på stranden. Men det kommer!
Har varit inne och kikat lite här på min blogg under de senaste månaderna och har verkligen saknat att blogga. Skriva av sig då och då, ha min egna lilla aula där jag kan skriva och lägga upp bilder. Så här kommer lite bilder från den senaste månaden så får vi se när ni hör från mig här igen!
Bilder från min studentresa i magaluf och från min bal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0