Vilken härlig dag, tralalalla

Publicerat den: 2010-04-15, klockan: 20:59:00.
Hejsan :D
Nu sitter jag här och äter annanas efter två springturer idag. Känner mig så otrooligt pigg och allt känns så bra :D Det är nog vårens influenser som gör mig på sånt humör. Riktigt skönt väder nu ikväll iaf. Och sen är det fredag imorn, ännu bättre! Nog för att detta kommer bli en tråååkig helg med mkt plugg men det ska bli skönt att vara hemma.

Nog snackat om massa babbeel som inte har nån mening. Syster skulle beställa den här i rött till mig sen! Glad Amanda jaa(även fast alla kommer ha den men det skiter jag ii faktiskt)
Okej inte mkt att skriva mer idag känns det som.. Ska övningsköra nu iaf, skjutsa hem syster t sig =) Kaaaaaaaanske bara kaanske skriver något sen om jag orkar och har någon insperation. pussseen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0