Lördag

Publicerat den: 2010-02-27, klockan: 15:58:44.
Hej bloggen.
Lite dålig uppdatering de senaste dagarna men har haft fullt upp och haft lite halvdåligt blogghumör. Inget att skriva om direkt heller men..
Igår var jag och tjejerna i Göteborg iaf. Alltid lika roligt med er. Blev thaimat och shopping. Jag köpte inte så jättemkt men lite blev det, ett par byxor och ett halsband. Hittade ju mängder som jag hade kunnat tänka mig men efter jag hade varit på topshop och såg att min bustier inte fanns så tappade jag nästan shopping suget :( jag ska ha den! får väl beställa i värsta fall (:
(här får ni bilder på det jag köpte men eftersom jag är så lat och inte orkar ta egna bilder så ni får nöja er med internet pics)

byxor från gina tricot, nya favoriter helt klart!

halsband från
bikbok

Nu måste jag sätta igång att plugga eftersom jag ligger såå efter i skolan. Tre prov och en inlämning nu efter lovet :( inte kul alls.. Hemmamys ikväll med mamma och systrarna också, sköönt!
Hörs sen, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0