tiiidigt

Publicerat den: 2010-06-05, klockan: 08:45:05.
Morning,

Uppe tidigt idag, ett under haha ;) Ska åka med mammsen och syster till ua. Dom ska släppa av mig på torp så ska jag beställa kamera och gå och kika lite kläder. Smink ska köpas iaf, det är ett måste för alllt är slut typ! Usch så tråkigt o köpa smink.. Men ibland måste man det med ;)
Nee nu ska vi snart åka, ska försöka blogga senare innan jag ska på kalas till lill Oskar som fyller 2 nu till veckan!
pusss

'
kör bara på shorts och ett svart linne med ett kedjehalsband och massa ringar idag, enkelt och snyggt;)

Kommentarer
Postat av: J.

Vad har du för kamera just nu då? ^^

2010-06-05 @ 16:31:45
Postat av: Amanda

En digital kamera, men nu är Canon EOS 500D min :D

2010-06-06 @ 10:33:13
URL: http://amandamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0